ALSA - poraz wtóry

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pon, 17 Lip 2006, 20:35:23 CEST

Kamil napisał(a):

> Hmmm... czyli jeśli ktoś chce mieć, że tak powiem uniwersalne miksowanie
> czyli, że nie ważne co się dostaje do /dev/dsp bo i tak zostanie zmiksowane
> to tylko można liczyć na hardware mixing?

Nie. Juz nie. aoss ostatnio dziala calkiem niezle. Mozna tez sie posilac
ARTS. Tylko jakies walniete programy (glownie closed source) ciagle
jeszcze nie potrafia uzywac ALSA i ich ilosc ciagle spada (vide ostatnia
beta skype). Firefox z pluginem flasha dziala bardzo ladnie z aoss.

> Wyjdzie na to, że chyba wkońcu kupię jakąś tanią dźwiękówke byleby miała hw
> mixing jak ta na mojej poprzedniej płycie:(

Eeee tam. IMVHO nie warto.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org