ALSA - poraz wtóry

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 17 Lip 2006, 22:51:04 CEST

Dnia poniedziałek, 17 lipca 2006 22:06, Artur Flinta napisał:
> Dosyć dziwnie to zrobiłeś, skoro programy te bez problemu z Alsą się
> dogadują. Jak sens jest zmuszać nowoczesne auto do jazdy na
> niskooktanowej benzynie?
Nie ma sensu. Po prostu w akcie desperacji poszukuję rozwiązania dzięki
któremu nie będę musiał się przejmować czy dźwięk jest na oss czy na alsa czy
może przez arts próbuje się program odgadać. Czy naprawdę nie ma czegoś co
nie wiem.... udawałoby /dev/dsp po to aby wychwycić programy odwołujące się
bezpośrednio do /dev/dsp i już zmiksowany dźwięk przesyłało na urządzenie?

A nie ma sensu dlatego, że widzę, że niektóre aplikacje się sypią... xmms i
kadu dziwnie się zachowują.
--
Pozdrawiam, Kamil