z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Wto, 18 Lip 2006, 03:47:03 CEST

On Mon, 17 Jul 2006, Paweł Gołaszewski wrote:

> np. co?
>
> Bo jest mnóstwo rzeczy, które można zrobić. Od kolorowania, przez wiele
> skrzynek odbiorczych i ładny widok wątków, po automatyczne wybieranie
> tożsamości czy nawet bardzo różnych rzeczy w zależności od wybranego np.
> katalogu.
> Dużo się tu da.
> Bardzo wiele dają łatki na naszym pine...

no tak... czyli widzę że rzeczywiście nie umiem. muszę się zagłębić
(właśnie kwestii wielu skrzynek odbiorczych i nadawczych mi brakowało
(robiłem to do tej pory tylko filtrami). co do wątków to udało mi się
zrobić tylko wątkowanie wg tematu (a nie np identyfikatora wiadomości) i
jak ktoś zmieni temat to już się nie podłącza..
jeśli masz gdzieś na wierzchu jakiegoś linka z dobrym howto to poproszę :)
jeśli nie to sam pogrzebię ale to rano :)

lipek