z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 18 Lip 2006, 15:19:40 CEST

On Tue, 18 Jul 2006, Michal 'lipek' Lipka wrote:
> no tak... czyli widzę że rzeczywiście nie umiem.

Jak większość ludzi ;)

> muszę się zagłębić (właśnie kwestii wielu skrzynek odbiorczych

To można AFAIK robić, ale ja zrzucam całą pocztę na jedno konto i filtruję
procmail-em. A potem mam zmodyfikowane incoming-folders z wieeeeeeloma
pozycjami. Ustawiasz jeszcze incoming-folders-to-check=* i wtedy sprawdza
ci wszystkie te katalogu przy każdym przejściu. Jest jeszcze trochę opcji
jak to wszystko ma wyglądać graficznie, ale to już kwestia twojego wyboru.

> nadawczych mi brakowało (robiłem to do tej pory tylko filtrami).

Magiczne słowo "Roles"
Jak chcesz coś nadać z daną "tożsamością", czyli którymś "Role" to piszesz
"#", zamiast "C"

> co do wątków to udało mi się zrobić tylko wątkowanie wg tematu (a nie np
> identyfikatora wiadomości) i jak ktoś zmieni temat to już się nie
> podłącza..

eeee - słabo szukałeś.

I powinieneś mieć ładnie wątkowane.
W opcjach możesz nawet pozmieniać sobie jak to ma być pokazywane, czy w
stylu mutt-a czy innym.