KHotKeys i polskie znaki

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Wto, 18 Lip 2006, 15:53:03 CEST

Witam,

Zachciało mi się aby bardzo często wprowadzane przeze mnie dane w
formularzach www podpiąć pod skróty klawiszowe (jakiś taki wygodny się
robię hehe). Jako, że używam KDE to padło na KHotKeys. Stworzyłem więc
sobie akcje typu "Wejście z klawiatury" i w zasadzie wszystko byłoby
super gdyby nie to, że nie mogę w ten sposób wyprowadzić polskich znaków
diakrytycznych :(

Czyli np. wprowadzając takie coś jako "Wejście z klawiatury":

Shift+E:l:ż:b:i:e:t:a:Space:Shift+K:ł:o:s:i:ń:s:k:a

otrzymuję po wywołaniu zdefiniowanym skrótem klawiaturowym:

Elbieta Kosiska <-brak tu "ż, ł i ń"

Ktoś wie może i podzieli się tą wiedzą jak zmusić KHotKeys do
wyprowadzania pliterek?

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Bajka o pantofelku: Pan to Felku umie podejść człowieka!