system zwisa

Kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Wto, 18 Lip 2006, 16:21:32 CEST

Witam.

Najpierw przedstawie sytuacje.
Od wczoraj router stał całą noc włączony i wszystko było ok.
Dzisiaj włączyłem na komputerze podpiętym pod router dc++ i zacząłem coś ściągać
za chwile straciłem połączenie z internetem...okazało się, że router zwisł. Problem się
powtarzał za każdym uruchomieniem routera i włączeniem na komputerze podpiętym dc++,
ale zwisa tylko wtedy gdy transfer był duży między 200-500 kbps jak transfer jest mały
nic się nie dzieje.
Ktoś domyśla się może co może być problemem, albo gdzie szukać przyczyny takiego
zachowania.

Pozdrawiam Kosiek.