system zwisa

Enleth enleth w enleth.com
Śro, 19 Lip 2006, 00:01:23 CEST

Dnia wtorek 18 lipca 2006 21:55, Artur Flinta napisał:
> Realteki nie są szczytem technologicznym, ale na szczęście w większości
> przypadków mi znanych działają całkiem sensownie. Nie są to może sieci o
> 100% zajętości pasma, ale dają radę. Choć jak widzę po ile na allego
> można kupić Pro100 to aż kusi by tak na zaś je wymienić ;)

Na jednym wewnętrznym interfejsie routera, chodzącym, z chwilowego braku
zamiennika, na rtl8139, potrafi narobić na linii pokopanymi pakietami,
tudzież na kontrolerze błędami IRQ już przy głupich ~5Mbit - daje się we
znaki, bo to interface do NFSowego rootfs dla paru terminali. I żeby nie
było, sprawdzałem trzy karty 8139 które akurat miałem w szufladzie, dwie
Belkin i jakąś "no name", zachowywały się dość podobnie...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}