system zwisa

Arkadiusz Kuryłowicz pink w e-mactel.com
Czw, 20 Lip 2006, 13:01:45 CEST

Witaj,

W Twoim liście datowanym 18 lipca 2006 (16:21:32) można przeczytać:

K> Witam.  Najpierw  przedstawie sytuacje. Od wczoraj router stał całą
K> noc  włączony  i  wszystko było ok. Dzisiaj włączyłem na komputerze
K> podpiętym  pod  router  dc++  i  zacząłem  coś  ściągać  za  chwile
K> straciłem  połączenie  z internetem...okazało się, że router zwisł.
K> Problem  się powtarzał za każdym uruchomieniem routera i włączeniem
K> na  komputerze  podpiętym  dc++, ale zwisa tylko wtedy gdy transfer
K> był  duży  między  200-500  kbps jak transfer jest mały nic się nie
K> dzieje.  Ktoś  domyśla  się  może co może być problemem, albo gdzie
> [...]

Nie  masz  przypadkiem  na routerze kernel'a 2.6 + IMQ ? Jeśli tak, to
przy konieczności użycia IMQ polecam kernel 2.4.

--
Pozdrowienia,
 Arkadiusz Kuryłowicz