UPS Ares 700

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Śro, 19 Lip 2006, 20:38:27 CEST

Witam

poczytalem sobie dokumenatcje do nuta 2.0x, i dalej jestem zielony.
Mam watpliwosci ktorych nie umiem rozwiac sam.
Jak to mozliwe ze NUT ktory zalozyl sobie usera i grupe ups, ma prawo do zamkniecia
systemu ?
Moze mi brakuje czegos w konfiguracji systemu zeby NUT mogl poprawnie
zamknac system ? (dopisalem tylko grupe ups w pliku groups do "ttyS::16:ups" aby NUT
mogl czytac z COMa.

Jak mozna sprawdzic czy demon ups poprawnie zainicjowal skrypty
zamykacje system ?

Zanim zrobie to co poleca Michal chcialbym dowiedziec sie czegos
wiecej o NUTcie.

w /vat/log/messages mam informacje o tym ze zrobilem "ups restart",
ale juz o "ups powerdown" nie ma slowa, to samo w rc.shutdown
znalazlem "poweroff-ups". Wykonanie "poweroff-ups" tez nie zostrawia
sladu w /var/log/messages

> ponieważ ares1400 ma działać u mnie to wybrałem upsmon.spec
> a drugiego wyłanczam przy pomocy ssh ;-)

moze jednak to moja wina, a raczej brak wiedzy - powalcze o ile mi cos
podpowiecie.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc