UPS Ares 700

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 17 Lip 2006, 14:38:26 CEST

On Mon, Jul 17, 2006 at 02:18:52PM +0200, Sławek Owoc wrote:
> Witam

upsmon.spec ....

z nutem to mi tylko dobrze działa ever ;-) fidele jakieś koślawe są ...
po parunasu/max 48 godzin nut podawał status data stale z upsa i
tylko restart nuta pomagał na jakiś czas

ponieważ ares1400 ma działać u mnie to wybrałem upsmon.spec
a drugiego wyłanczam przy pomocy ssh ;-)

zdrówko,

abram

ps: 3 maszyny na everku + nut działają slicznie, ups pracuje
dochodzi do stanu krytyczneog wszystko ładnie się wyłancza ;-)

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba