backup na dvd

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pon, 24 Lip 2006, 10:46:12 CEST

On Prickle-Prickle, Confusion 58, 3172 YOLD, marteen w go2.pl wrote:

> Na dzien dzisiejszy mam 2 serwery. Jeden chodzi na Windows 2003 Server, a
> 2gi na Novellu 5. Miedzy te kompy chce wstawic kompa z Linuxem tak zeby moc
> z nich zrzucac dane - z windowsa bazy danych, natomaist z Novella zasoby
> plikowe. Do tego rsynkiem chce wrzucac dane ze stacji roboczych. Zakladajac
> ze pojemosc plyty DVD wystarcza mi zeby nagrywac strategiczne dane to jest
> sens w inwestowanie w streamer?? Na serwerze backupowym chce trzymac ze 30
> kopii wstecz (caly miesiac) natomaist na DVD zrzucac powiedzmy tygodniowe
> kopie. A miesieczna na plyte i do sejfu.

> [...]

To Ty prędzej wiesz, jaki jest koszt utraty tych danych, niż my.
A jeśli nie znasz chociaż przybliżonej kwoty, to zaczynasz od dupy
strony.

Poczytaj archiwa http://carstein.jogger.pl/, warto.

--
-><- This signature intentionally left blank. -><-