Pytanie o orinoco i nowe kernele

Łukasz Adamczyk adamczyk w czest.org
Pią, 28 Lip 2006, 23:57:31 CEST

	Witam

Mam dość nietypowy problem, mianowicie: wszystko mi działa i nie wiem
dlaczego ;-) Dokładniej rzecz biorąc mówię o karcie Orinoco Gold na
hermesie. Na jajku 2.6.14.7 (to z grsec) i wcześniejszych nie działał mi
monitor mode. Jak można było doczytać na googlach trzeba było spatchować
jajko odpowiednio zmodyfikowanym modułem orinoco_cs obsługującym ten
monitor mode. Postanowiłem budować ze speców jednak nie obyło się bez
problemów więc postanowiłem dać sobie spokój na pewien czas i wrócić do
tego jak będę miał trochę więcej czasu. W międzyczasie zmieniłem jajko
na 2.6.16.23 i dzisiaj w niewyjaśnionych okolicznościach włączyłem
kismeta który zaczął poprawnie działać. Czyli wnioskuję że przestawił
kartę w monitor mode? (poprawcie mnie jeżeli nie mam racji). Dodam że
nic nie zmieniałem w tym jajku, czysta standardowa paczka z oficjalnego
repozytorium. I tutaj moje pytanie się nasuwa: czy to jest ficzer
zrobiony przez osobę budującą paczkę czy to standardowy sterownik w
jajku do orinoco się zmienił ? Oraz drugie pytanie: czy ten ficzer nie
wypadnie w przyszłych wersjach kerneli bo szczerze powiedziawszy się
bardzo z Niego cieszę.

Pozdrawiam serdecznie

--
Łukasz Adamczyk a.k.a. klocek