Dokumentacja PLD odżyła

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 30 Lip 2006, 22:55:52 CEST

Dnia 29-07-2006, sob o godzinie 13:18 +0200, Sławomir Paszkiewicz
napisał(a):

> Przez co wiekszosc userow nie potrafila zainstalowac PLD spod chroota,
> bo ktos(TM) wywalil dobry, dzialajacy opis i zamiescil swoj,
> niekompletny, bledny opis.

To byłem ja i dobrze o tym wiesz, jeśli masz tego rodzaju problemy to
kieruj to do właściwej osoby. Wysłałeś list, w którym się żaliłeś się w
tej sprawie, jednak moją odpowiedź, w której poprosiłem o dyskusję na
liście pld-doc w lists.pld-linux.org najzwyczajniej zlałeś.

> No ok, ale wazne, ze dziala i ze juz ludzie beda mogli spokojnie
> zainstalowac PLD.

Nie zupełnie, lubię sprawy jasno załatwione. Dokończmy tą dyskusję we
właściwym miejscu albo nie poruszaj więcej tego tematu.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org