[OT] Jaka najtańsza karta z hw mixing

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Nie, 30 Lip 2006, 17:41:05 CEST

Osóbka znana jako Kamil, wystukała:
> Może chociaż ktoś zasugeruje jaka to powinna być karta? Bo szczerze
> powiedziawszy to nie mam pojęcia które karty mają hw mixing a które nie:/
> A windziarze dość często też nie mają pojęcia co mają w swoim komputerze
> więc ciężko wydobyć od nich taką informacje:/
Np. mój SB Live:
00:0c.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB Live! EMU10k1 (rev 06)

I ładnie to działało na sterownikach OSS dopóki były w PLDowym jajku
(<2.6.16). Teraz pozostaje mi ALSA, ale nie chce współpracować :( Jedynie
emulacja OSS jakoś ruszyła, ale tylko na dwóch głośnikach...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl