[OT] Jaka najtańsza karta z hw mixing

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 30 Lip 2006, 18:06:07 CEST

Dnia niedziela, 30 lipca 2006 17:41, Adam Gapiński napisał:
> Np. mój SB Live:
> 00:0c.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB Live! EMU10k1 (rev
> 06)
>
> I ładnie to działało na sterownikach OSS dopóki były w PLDowym jajku
> (<2.6.16). Teraz pozostaje mi ALSA, ale nie chce współpracować :( Jedynie
> emulacja OSS jakoś ruszyła, ale tylko na dwóch głośnikach...

Nie rozumiem. Nie działa Ci hardware mixing? Nie chcę kupować nie potrzebnie
karty jeśli mi to ma nie działać. Z tego co kojarzę u mnie na 2.6.16.14 na
starej płycie z wbudowaną dźwiękówką z hw mixing właśnie hw mixing działało
świetnie. Miałem możliwość do puszczenia 4 kanałów na raz. I mogła to być
przenajrozmaitsza mieszanka jak np. dwa programy bezpośrednio się odwołujące
do /dev/dsp, jeden przez alsa a ostatni przez arts.

--
Pozdrawiam, Kamil