CUPS ponownie

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Wto, 6 Cze 2006, 23:04:59 CEST

Osóbka znana jako dars w o2.pl, wystukała:
> zachciało mi sie uaktualniać CUPS-a, no i znowu poległem.
> pldconf drukarkę konfiguruje, wydruk wychodzi ładny, zamykam
> przeglądarkę, chcę drukować z np. koffice-kword a drukarka milczy.
> wyświetla się coś takiego :
> Nie można pobrać listy drukarek. Komunikat o błędzie otrzymany od
> menedżera:
> Połączenie z serwerem CUPS nie powiodło się. Sprawdź, czy serwer
> CUPS działa poprawnie. Błąd: nie znaleziono serwera.

A działa? Coś w logach?

> kde nie widzi cupsa???

Moje KDE widzi, choć nic nie zmieniałem w konfiguracji od początku Ac:
[adas w dom ~]$ rpm -q kdebase-core
kdebase-core-3.5.3-1
[adas w dom ~]$ rpm -q cups
cups-1.2.1-4

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl