Re: Brak dźwięku we Flashu pod Firefoksem [Ac]

Piotr Karbowski jabberuser w gmail.com
Sob, 10 Cze 2006, 12:36:20 CEST

06-06-09, Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl> napisał(a):

> Od jakiegoś czasu nie działał mi dźwięk w filmikach Flashowych w
> Firefoksie. Kolega podpowiedział mi żebym podlinkował libesd.so.0 pod
> libesd.so.1 w /usr/lib.
>
> Zadziałało z od ręki, jednak nie jest to chyba tak jak powinno się to
> robić, może to brak jakiejś paczki? Używam Alsa+ESD, Flash od
> Macromedii(ze strony WWW). Wersji nie podam bo to nie działa mi od dosyć
> dawna więc wersje raczej nie grają tu roli.
>

> Pozdrawiam,
> --
> Paweł Kwiatkowski
> e-mail/jid: qwiat w pld-linux.org

U mnie wystarczylo w /etc/modprobe.conf zrobic emulacje OSS:
# OSS emulation
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss