Brak dźwięku we Flashu pod Firefoksem [Ac]

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 10 Cze 2006, 23:15:14 CEST

Dnia 10-06-2006, sob o godzinie 12:36 +0200, Piotr Karbowski napisał(a):

> 06-06-09, Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl> napisał(a):
>         Od jakiegoś czasu nie działał mi dźwięk w filmikach Flashowych
>         Firefoksie. Kolega podpowiedział mi żebym podlinkował
>         libesd.so.0 pod
>         libesd.so.1 w /usr/lib.
>
>         Zadziałało z od ręki, jednak nie jest to chyba tak jak powinno
>         się to
>         robić, może to brak jakiejś paczki? Używam Alsa+ESD, Flash od
>         Macromedii(ze strony WWW). Wersji nie podam bo to nie działa
>         mi od dosyć
>         dawna więc wersje raczej nie grają tu roli

> [...]
inaczej mówiac nie właczona była u ciebie emulacja OSS
polecam wątek o alsa-udev

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl