Problem z usypianiem systemu

Piotr Zawadzki pzawadzki w polsl.pl
Sob, 10 Cze 2006, 13:34:39 CEST

Dnia piątek, 9 czerwca 2006 23:26, zielas napisał:

> mialem to samo, jezeli masz skonfigurowany button power to po
> przebudzeniu acpi otrzymuje sygnal nacisniecia tego przycisku, niewiem
> dlaczego, zalatwilem to skryptem:
>
> dodaj na poczatku /usr/sbin/power.sh
>
>     POWER_IGNORE=/var/run/ignore_powerbtn
>     if [ -f $POWER_IGNORE ]; then
>         rm -f $POWER_IGNORE
>         exit 0
>     fi
>
> stworz jakis plik do usypiania komputera z zawartoscia
>
>     touch /var/run/ignore_powerbtn
>     echo "mem" > /sys/power/state

> [...]
Dzięki za odpowiedź.
Wydaje mi się, że znalazłem krótszą drogę dla użytkowników KDE.
Z usług startowych wyrzuciłem acpid i pod KDE wszystko wydaje się działać:
zmiana taktowania procesora, zmiana stanu systemu w zależności od sposobu
zasilania i usypianie do RAM komendą oraz zamknięciem pokrywy.

--
Piotr Zawadzki, Silesian Technical University
PGP: http://www.keyserver.net/