czcionki [narzekam]

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Nie, 11 Cze 2006, 16:19:38 CEST

> 1. Czcionki w Eclipse (menu, Package Explorer itp.) i Thunderbird (chyba
> wszystkie). Z tego co widzę to całkowicie ignorują ustawienia czcionek w
> KDE. Google podpowiedział, że może pomóc konfiguracja przy pomocy
> gnome-font-properties. I rzeczywiście zadziałało ale tylko tymczasowo.
> Po restarcie czcionki są znowu brzydkie i za duże. Jak to ustawić na
> trwałe i czy faktycznie potrzebne jest do tego GNOME?

Ja przy starcie X-ów mam uruchamiane gnome-settings-daemon i wszystkie
ustawienia z gnome są ładowane i nie ma żadnych problemów.
Nie wiem jak to będzie dokładnie przy KDE i czy nie będzie się to
gryzło, gdyż ja używam FVWM-Crystal.

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>
Credors Spacja.com