czcionki [narzekam]

floydrose floydrose w gazeta.pl
Nie, 11 Cze 2006, 23:01:18 CEST

Jacek Rzęsista wrote:
> Hmm, nie wiem czy masz - więc polecam w xorg.conf dołożyć:
> - w sekcji Module:
> 	Load "vbe"
> 	Load "ddc"
> - w sekcji Monitor:
> 	DisplaySize x y
> [...]
> a'propos aplikacji GTK - polecam gtk-change-theme - jest taki pakiet
> bodajże - i już dawno dawno temu był wiele razy polecany na liście do
> ustawień czcionek pod GTK gdy używasz KDE.

Wielkie dzięki!
Załadownie tych dwóch modułów o których wspomniałeś miało chyba jakiś
zbawienny wpływ na działanie algorytmu wygładzania. Różnica nie jest
duża ale zauważalna. Czcionki nie są już takie lekko puszyste tylko
bardziej ostre. Wygląda na to, że gtk-change-theme też działa - tak dla
potomności to ten pakiet nazywa się teraz gtk2-change-theme.

Dzięki jeszcze raz

floydrose
Linux is like wigwam: no gates, no windows, Apache inside!