kernel smp

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 11 Cze 2006, 23:16:45 CEST

> [...]

Mialem to samo. Na ABIT VP6 i 2xPIII 800MHz (933 i 866 tez) tyle ze u
mnie zwis ni stad ni zowad po max 5 dniach.
Przeszedlem na jajka serii 2.4.xx i caly czas bije rekordy w uptimach!
Ani jednego zwisu od ok 1,5 roku!

Teraz mam 2 x AMD Opteron 244 i dalej jade na jajach 2.4.xx. Nie mam juz
zdrowia na testy czy 2.6.xx jest juz OK (bo najwyrazniej cos je roznilo
ok 1,5 roku temu).

pszemaz