kernel smp

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 11 Cze 2006, 16:29:15 CEST

Dnia niedziela, 11 czerwca 2006 13:51, Tomasz Rutkowski napisał:
> Witam
>
> mam taki problem: otóż mam starego dwuprocesorowego dell-a, który
> chodzi wyśmienicie pod AC (kernel-grsecurity-2.16.14), cyrk natomiast
> zaczyna się gdy maszyna wstanie na kernelu smp - po 3-5min twardy zwis.
[...]
> procesory to Intel Pentium II Xeon 400MHz, płyta intel

Czy próbowałeś wyłączyć APIC (noapic w parametrach kernela w lilo/grub)?
Rozumiem, że nie ma żadnych błędów w logach - może warto by było zmusić
sysloga, żeby wysyłał logi na ekran albo podpiąć się po RS-ie do innego
kompa, może coś by się ciekawego udało zobaczyć.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V