eth0 + eth1 = RTNETLINK answers: File exists

zielas zielas69 w op.pl
Wto, 13 Cze 2006, 01:03:37 CEST

zielas wrote:
> hehe... moj laptop nieposiada takiej mozliwosci :)

doszedlem do czegos takiego

if [ -n "${GATEWAY}" ]; then
	ip -4 route add default via ${GATEWAY} dev ${DEVICE} ${IP4SRCADDR} onlink
	DEFGW=${GATEWAY}
elif [ "${GATEWAYDEV}" = "${DEVICE}" ]; then
	ip -4 route add default dev ${DEVICE} ${IP4SRCADDR}
fi

i jak mam w /etc/sysconfig/network GATEWAYDEV="" to wyskakuje ten blad,
a jak ustawie GATEWAYDEV="eth0" lub GATEWAYDEV="eth1" to dziala albo to
albo to, w zaleznosci co ustawilem... jest jakas mozliwosc aby ustawic
oba? chodzi mi o to, ze jak odlacze kabel, to sie przelaczy na wifi
automatycznie, jak podlacze kabel a wifi bedzie wylaczone to poleci
przez kabel, tez automatycznie, bez kopania w ustawieniach...

pozdrawiam, zielas