Re: PHP - brak raportów błędów

Fajti qrwamaca w go2.pl
Śro, 14 Cze 2006, 11:41:26 CEST

> a display_startup_errors ?

wygląda na to, że coś się dławiło w systemie (Stoi to na 450Mhz/128 Mb ram). Php czasem nie wyrzucało błędów, a czesem wogole znikała cała zawartość strony (łącznie z częściami statycznego html). Jakby jakiś bufor się opróżniał na lewo.

 przeinstalowałem PHP, włączyłem mu ponownie raportowanie i na razie śmiga.