kernel smp

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 14 Cze 2006, 14:15:26 CEST

On Wed, 14 June 2006 08:41:11 +0200, Łukasz Maśko wrote:

[...]

> Nie jest przejściowe i dobrze.

Dobrze? Chyba nie bardzo... :-( Mam pod ręką maszynę (z jakąś tzw.
zintegrowaną grafiką i LCD), która na domyślnym jądrze z tym
feralnym patchem nie uruchamia się w ogóle.

> Za to można to wyłączyć parametrem kernela

Aha, czyli robię sobie upgrade PLD (w tym upgrade z jądra bez
tego nieszczęsnego patcha na jądro z tym ósmym cudem świata)
i... system mi nie wstaje (z autopsji). Fajnie... :->

> (nie pamiętam dokładnie, ale coś w stylu video=vesafb:off
> - poszukaj w googlu).

Nooo i mam 80x25. Pfff.

Ja na tym dupnym sprzęcie używam akurat "video=vesafb:vbemode:0x117"
(1024x768) (znalezione w /usr/src/linux/Documentation/fb/vesafb.txt),
ale co nerwów straciłem próbując zrozumieć dlaczego znowu system mi
nie wstaje po upgradzie to moje... Ech... :-/

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                   Można rzec, że komputer jest niemal