kernel smp

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 14 Cze 2006, 15:01:36 CEST

Dnia środa, 14 czerwca 2006 14:15, Dariusz Laskowski napisał:
> On Wed, 14 June 2006 08:41:11 +0200, Łukasz Maśko wrote:
[...]
> Dobrze? Chyba nie bardzo... :-( Mam pod ręką maszynę (z jakąś tzw.
> zintegrowaną grafiką i LCD), która na domyślnym jądrze z tym
> feralnym patchem nie uruchamia się w ogóle.

> Aha, czyli robię sobie upgrade PLD (w tym upgrade z jądra bez
> tego nieszczęsnego patcha na jądro z tym ósmym cudem świata)
> i... system mi nie wstaje (z autopsji). Fajnie... :->

Jeśli używasz kernela z ready albo - jeszcze lepiej - z test czy CVS-u to
się nie dziw, że coś może pójść nie tak ;-) Ryzyko wkalkulowane w pakiet.
Ja się też na początku wkurzałem na to całe vesafbtng - bo wolne, bo wogóle
mi nie było potrzebne (głównie w X-ach pracuję, 99% czasu). Ale jakoś mi ta
złość przeszła.

Na przyszłość - warto popatrzeć w changelog. Jeśli się buduje z CVS-u to i
wiadomo, gdzie changelog znaleźć.

> Nooo i mam 80x25. Pfff.

> Ja na tym dupnym sprzęcie używam akurat "video=vesafb:vbemode:0x117"

Ja mam coś w rodzaju video=vesafb:1400x1050-32,nocrtc,pmipal, takie
ustawianie trybów jakoś mi bardziej pasuje niż po numerkach (dlatego
wcześniejszego fb wogóle nie używałem. Aha, splash-a też nie używam.

Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V