kernel smp

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 14 Cze 2006, 16:16:51 CEST

On Wed, 14 June 2006 15:01:36 +0200, Łukasz Maśko wrote:

> Ja mam coś w rodzaju video=vesafb:1400x1050-32,nocrtc,pmipal,

Może uściślę, bo to co podałeś to ta "nowa" vesa, a powyższe ustawienie
(lub podobne) sprawi na sprzęcie (z którym mam nieprzyjemność),
że system nie uruchomi się; natomiast przykład, który ja podałem
to sposób na to, żeby mieć starą dobrą "zwykłą" vesę.

> takie ustawianie trybów jakoś mi bardziej pasuje niż po numerkach

Ja też nie lubię numerków, ale od czasu gdy ta "zemsta żętu"
jest domyślnie w kernelu, to powyższy sposób jest jedynym,
żeby mieć starą dobrą  " n o r m a l n ą "  :-) vesę
i nie jakieś tam 80x25 (video=vesafb:off).

Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                                   dam: Na jakim kanale jest
                                                         najwięcej dziewczyn?
                                      Maciej Markiewicz: Na #lesbian.