ma³y serwer

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
¦ro, 14 Cze 2006, 17:34:34 CEST

Witam
Ostatnio pojawi³o siê co¶ takiego:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25825. Co o tym s±dzicie?? Jak
by to dzia³a³o z PLD?? Stabilne to to? Z tego co gdzie¶ tam wyczyta³em
ci±gnie to tylko 13 Wat wiêc bardzo ma³o. Chcê sobie postawiæ ma³y
domowy router do neostrady. Ten który mam (asmax 804u czy co¶ takiego)
nie ma wszystkich funkcji które by mnie interesowa³y np. dzielenie
³±cza itp. Ta p³yta by³aby to idealne rozwi±zanie do postawienia
ma³êgo,domowego serwera poczty, www itp jednak nie wiem czy ten procek
by udzwign±³ co¶ takiego jak www,postfix,htb itp. Na góra trzy, cztery
komputery. Ew. macie dostêp do jakiego¶ serwera/routera lepszego ale
tez co by ci±gnê³o jak naj mniej pr±du?

Ps. router asmaxa ma moc 10 W czyli niewielka ró¿nica:)

Piotr Grymkowski

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl