ma³y serwer

Pawel Dlugosz dlugi w mp72.net
Czw, 15 Cze 2006, 11:10:41 CEST

Elo.

On Wed, 14 Jun 2006 17:34:34 +0200
Piotr Grymkowski <carnage2 w go2.pl> wrote:

> Witam
> Ostatnio pojawi³o siê co¶ takiego:

Nie tak ostatnio, ja siê tym interesowa³em jaki¶ rok
temu i ju¿ wtedy by³o to popularne rozwi±zanie.
Zreszt± w ofercie komputronika te p³yty te¿ s±
ju¿ od jakiego¶ czasu :)

> [...]
> by to dzia³a³o z PLD?? Stabilne to to? Z tego co gdzie¶ tam wyczyta³em
> ci±gnie to tylko 13 Wat wiêc bardzo ma³o. Chcê sobie postawiæ ma³y
> domowy router do neostrady. Ten który mam (asmax 804u czy co¶ takiego)
> nie ma wszystkich funkcji które by mnie interesowa³y np. dzielenie
> ³±cza itp. Ta p³yta by³aby to idealne rozwi±zanie do postawienia
> ma³êgo,domowego serwera poczty, www itp jednak nie wiem czy ten procek
> by udzwign±³ co¶ takiego jak www,postfix,htb itp. Na góra trzy, cztery
> komputery. Ew. macie dostêp do jakiego¶ serwera/routera lepszego ale

Ja polecam Epie: stabilne, ciche i ma³e. No i oszczêdne :)
Bez problemu poci±gnie Ci w/w us³ugi.
Fajnie, ¿e w dzisiejszej gonitwie za kolejnymi gigahercami pojawiaj±
siê jeszcze takie rozwi±zania.

Za³±cz sobie jeszcze do tego pasywny zasilacz i jedyne co bêdzie
s³ychaæ to mechanizm dysku :)

--
Pawel Dlugosz
::mp72.net::

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl