mały serwer

Grzegorz Szczepanik gszczepa w wp.pl
Pią, 16 Cze 2006, 06:28:45 CEST

On Wed, 14 Jun 2006 17:34:34 +0200
Piotr Grymkowski <carnage2 w go2.pl> wrote:

> Witam
> Ostatnio pojawiło się coś takiego:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25825. Co o tym sądzicie??
> Jak by to działało z PLD?? Stabilne to to? Z tego co gdzieś tam
> wyczytałem ciągnie to tylko 13 Wat więc bardzo mało. Chcę sobie
> postawić mały domowy router do neostrady. Ten który mam (asmax 804u
> czy coś takiego) nie ma wszystkich funkcji które by mnie interesowały
> np. dzielenie łącza itp. Ta płyta byłaby to idealne rozwiązanie do
> postawienia małęgo,domowego serwera poczty, www itp jednak nie wiem
> [...]

Mam coś podobnego jako domowy router i desktopa, z tym że z nieco
szybszym procesorem (800 MHz). Bardzo sympatyczne rozwiązanie, zwłaszcza
jeżeli zależy nam na czasie podtrzymania przy użyciu UPS-a. Stabilność
bardzo zadowalająca, problemów z grafiką i dźwiękiem nie było.

Pozdrawiam
Grzegorz Szczepanik