Re: mały serwer

Marteen marteen w go2.pl
Pią, 16 Cze 2006, 00:42:38 CEST

Witam

Ja kiedys na takiej plycie instalowalem PLD jeszcze w wersji 1.x i chodzilo
super.

Pozdrawiam

Marcin

----- Original Message -----
From: "Piotr Grymkowski" <carnage2 w go2.pl>
To: <pld-users-pl w lists.pld-linux.org>
Sent: Thursday, June 15, 2006 11:43 PM
Subject: Re: mały serwer

Dnia Thu, 15 Jun 2006 11:10:41 +0200
Pawel Dlugosz <dlugi w mp72.net> napisał(a):

> Elo.

> Nie tak ostatnio, ja się tym interesowałem jakiś rok
> temu i już wtedy było to popularne rozwiązanie.
> Zresztą w ofercie komputronika te płyty też są
> już od jakiegoś czasu :)

> Ja polecam Epie: stabilne, ciche i małe. No i oszczędne :)
> Bez problemu pociągnie Ci w/w usługi.
> Fajnie, że w dzisiejszej gonitwie za kolejnymi gigahercami pojawiają
> się jeszcze takie rozwiązania.
>
> Załącz sobie jeszcze do tego pasywny zasilacz i jedyne co będzie
> słychać to mechanizm dysku :)

A jak na czymś takim sprawuje się PLD?? Stabilnie będzie wszystko
chodziło?? BTW myśle teraz żeby (bo widziałem na tej płycie port PCI)
podłączyć pod tą płytę np. jakąś bezprzewodową karte sieciową i zrobić
jakiś acces point. Dało by radę?? Jaką karte ew. byście polecali??
(Działającą ofkoz pod PLD :) )
Piotr Grymkowski