backup w systemie plików

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 16 Cze 2006, 22:39:25 CEST

Dnia Friday, 16 of June 2006 21:08, Pawel Dlugosz napisał:

> Ja używam rdiff-backup i wrażenia mam bardzo dobre.
Ale żeby odtworzyć coś poza najnowszym backupem to chyba trzeba się posłużyć
rdiff-backup. Mnie chodzi o to żebym miał katalog backup/20060611,
backup/20060612, etc. do których mogą mieć dostęp użytkownicy przez sambę
(oczywiście ro i oczywiście nie chcę mieć plików skopiowanych po kilka razy
jeśli to nie jest konieczne). Nauczenie użytkowników obsługi jakiegoś
dodatkowego narzędzia jest hmm... mało ergonomiczne.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny