Przelotka

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Sob, 17 Cze 2006, 11:32:13 CEST

Dnia Saturday, 17 of June 2006 09:35, Kosiek napisał:
> Witam. Mam takie pytanie. Czy taka przelotka
> http://www.adarnet.pl/product_info.php?cPath=377_559&products_id=13181
> powoduje jakieś utraty, czy jest równorzędne hubowi. To znaczy jeśli
> pokrosuje kable to czy będzie to równie wydajne jakbym podłączał przez
> huba. Chodzi mi o oszczędności gdyż mam w domu 2 kompy i podłączone są do
> huba, a hub mimo wszystko coś prądu ciągnie. Z góry dziękuję za pomoc.
>
> Pozdrawiam Kosiek.

Nigdzie nie jest napisane, że to do sieci ethernet !!
Takich kabli z końcówką RJ45 używa się też podobno do łączenia UPSów i wtedy
robi się rozgałęzienia tego typu, jak najbardziej ale nie mają one nic
wspólnego z siecią komputerową, bo przenoszony jest tym zupełnie inny sygnał.
Lepiej dowiedzieć się najpierw dokładnie co to i do czego i jak działa a w
ogóle to ja bym sobie nie zawracał głowy ryzykowaniem, w końcu lepiej 10zł
postawić u bukmachera niż emocjonować się tym czy będzie działać ustrojstwo.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal w sutkowski.pl