Przelotka

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 17 Cze 2006, 17:37:44 CEST

Dnia 17-06-2006, sob o godzinie 11:32 +0200, Michał Sutkowski
napisał(a):

> Nigdzie nie jest napisane, że to do sieci ethernet !!
Sądząc po ofertach z allegro to to jest właśnie do podłączania dwóch
komputerów po jednej skrętce.
http://allegro.pl/4415_sprzet_sieciowy.html?id=4415&view=gtext&order=p&change_view=1
Najtańsze switche są tylko ~3,5 raza droższe - nie warto się zastanawiać. Prądu znowu aż tak dużo nie zużyje.
Krystian T

        "errare humanum est..."