KDE - Align to grid

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 17 Cze 2006, 15:21:38 CEST

On Monday 08 May 2006 08:53, Piotr Czapski wrote:
> Witam!
>
> Czy ktoś może spotkał się z problemem niedziałającego przeciągania do
> siatki na pulpicie KDE? Pomimo, że jest włączona ta opcja, nie ma efektu
> klejenia się do siatki.
> Co jakiś czas przestawia się coś i klejenie zaczyna działać, to znowu po
> jakimś czasie bug znowu daje o sobie znać. Nie wiem z czym wiązać te
> zmiany. Podejżewam upgrade KDE lub klikanie w konfiguracji pulpitu KDE.

Rozwiązanie jest banalne
vi .kde/share/config/kickerrc
i zamieniamy
XineramaScreen=-1
na
XineramaScreen=0

A następnie należy się przelogować:)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics