Przelotka

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Sob, 17 Cze 2006, 17:50:15 CEST

Osóbka znana jako Krystian Tomczyk, wystukała:

> Sądząc po ofertach z allegro to to jest właśnie do podłączania dwóch
> komputerów po jednej skrętce.
> http://allegro.pl/4415_sprzet_sieciowy.html?id=4415&view=gtext&order=p&ch
>ange_view=1 Najtańsze switche są tylko ~3,5 raza droższe - nie warto się
> zastanawiać. Prądu znowu aż tak dużo nie zużyje.

http://allegro.pl/item108825862_rozdzielacz_lan_switch_2_komputery_na_1_kablu_.html
Dla mnie rotfl za teorię o kablach bez przeplotu. Na takim kablu długości 7
m na 100Mb sieć nie działała (tzn czasem działała :) Zanim wpadłem aby
obejrzeć kable sprawdziłem trzy sieciówki :(
A swoją drogą, to koleś poprostu upycha w jedną wtyczkę RJ45 dwa kable i to
cały rozdzielacz (reszta do kupienia w sklepach elektronicznych - niezgodne
toto z CAT5 !!!)
pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)