skrypt do tunningu PLD po instalacji (niedokładnie)

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Sob, 17 Cze 2006, 15:49:14 CEST

Witajcie! :)

 Kiedyś sobie myślałem że jak będę się zajmował większą ilością
komputerów, przydała by się paczka tgz wystawiona online oraz inne
pliczki (nazwijmy je tunningowe) tgz, które po rozpakowaniu przemieniają
czystą instalację w spersonalizowaną instalację. Oczywiście nigdy nie
nadszedł taki czas - nigdy się nie zająłem żadnymi instalacjami PLD,
oprócz swojego użytku oczywiście. :( Ale.. w owym czasie gdy o tym
myślałem, popełniłem pewien skrypt.

 Wersja dla  całej instalacji siedzi w załącznika (jeszcze miałem gdzieś
wersję dla shella, niewiele się różniącą). Wiem wiem, w tym momencie
straciłem całą reputację, której nigdy nie miałem. Ale co mi tam.
Działanie jest następujące: wrzucam do katalogu bin w roocie (albo
gdziekolwiek indziej) gdzie $PATH sięga i używam : thost /etc/plik - w
tym momencie zostanie stworzony katalog /root/tune_host_spool . Znajdzie
się w nim katalog etc a później plik 'plik'. Oczywiście obydwa (etc i
plik) będą miały zachowane swoje rzeczywiste prawa.

Zalety:
* przy większej ilości komputerów nie robimy backupów całego filesystemu
(w sumie z drugiej strony przy cenach dzisiejszych nośników)
Wady:
* zmęczyłem się pisaniem emaila :/ styka

 Zatem to tyle jeśli chodzi o to co kiedyś tam zrobiłem.

Zwracam się do Was z pytaniem czy istnieje coś podobnego już w naszej
dystrybucji, obojętnie w czym napisane. Czy macie jakieś własne skrypty
do postawienia naszej dystrybucji w jak najkrótszym czasie?

Zawsze chciałem posłać maila w tej sprawie - trochę późno ale co tam.

Z drugiej strony można sobie wszystko poustawiać - wrzucić w tgz.

Przemysław Staniszewski