Problem z Kde i zmiana karty graficznej

Doom Doom-ek w wp.pl
Nie, 18 Cze 2006, 09:31:14 CEST

Dzien dobry... Mam pewien problem. Zmienialem karte graficzna ze
zintegrowanej intela na chipsecie 915 na Radeona 9250. Nooo i teraz tak.
wgralem jakies lipne moduly do niego i zmienilem czesc o karcie
graficznej w xorg.conf. Zarzucilem reseta maszyny i tak, komp wstaje z
rozdzielczoscia 1280x1024. Niemoge tego zmienic bo mi sie kde restartuje
i znow mam 1280x1024 i przy okazji cale zmienilo mi jezyk na en xD Co
moge z tym zrobic ? :( Prosze o pomoc...

Acha i jak poprawnie powinny byc wpisane moduly do grafiki ?
alias xxxxx fglrx
alias xxxxx radeonfb

Co powinno byc w miejscu tych "xxxxx' ??