gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 24 Cze 2006, 00:09:35 CEST

Dnia piątek, 23 czerwca 2006 19:36, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> "bez alternatywy" to nie jest pojęcie znane użytkownikowi PLD.
> cat pretensje > /dev/drzewo
>
> lektura na wieczór:
> http://lists.freedesktop.org/archives/hal/2005-December/004077.html
> http://lists.freedesktop.org/archives/hal/2005-May/002512.html
> http://lists.freedesktop.org/archives/hal/2005-September/003251.html
Tak tylko myślałem, że lista służy też do zgłaszania bug reportów a nie tylko
zachwalania PLD teamu. Nie chodzi o to, że sobie nie poradze bo prędzej czy
później uda mi się doprowadzić do działania takiego jak chcę rzecz w tym, że
nie o to chodzi. Nie mam ochoty na poprawianie co upgrade tony pierdół a, że
takich rzeczy nagle się po upgrade u mnie na gromadziło kilka to chyba nie
dziwne, że człowiek może się wkurzyć.

Pisząc, że nie ma alternatywy miałem na myśli, ze po pierwsze pmount nie ma
ani w ac ani w ready ani w test... można sobie zbudować i owszem. Ale co z
tego jak robię sobie pięknego dnia upgrade i nagle coś co działało już nie
działa... jest to dla mnie ewidentny błąd. I jeśli dobrze czytałeś ostatnie
mejle nie jestem jedyną osobą która narzeka ostatnio. Poza tym cóż za
rozbieżność... jak ktoś napisze, że zainstalował coś z ready czy test to
zaraz krzyczą, ze ma za swoje bo trzeba było instalować sprawdzone z ac... a
teraz nagle wielce polecane jest budowanie z cvs'u

A to skutek zainstalowania pmount'a:
>pumount /dev/sda1
Błąd: punkt montowania /var/chroot/i686/media/sda1 nie jest poniżej /media/
Sobie nie potrafi poradzić z simlinkami:/ Poza tym teraz za nic nie mogę
zamontować poprzez mount /dev/sda1 czy odmontować. Dodatkowo jeszcze przy
jednym usb disk freezuje mi kde.

A to co mi podesłałeś? Jakoś podziękuje... nie mam ochoty czytać kolejnej
dokumentacji po to żeby za tydzień przy kolejnym upgrade dowiedzieć się, że
znowu coś nie działa. Póki co więc zbudowałem sobie starą wersje hal'a z
fstab-sync i jestem szczęśliwy.
--
Pozdrawiam, Kamil