gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 24 Cze 2006, 17:10:31 CEST

--- Kamil <kamil.listy w klecza.pl> wrote:

> Tak tylko myślałem, że lista służy też do zgłaszania bug reportów a nie tylko
> zachwalania PLD teamu. Nie chodzi o to, że sobie nie poradze bo prędzej czy
> później uda mi się doprowadzić do działania takiego jak chcę rzecz w tym, że
> nie o to chodzi. Nie mam ochoty na poprawianie co upgrade tony pierdół a, że
> takich rzeczy nagle się po upgrade u mnie na gromadziło kilka to chyba nie
> dziwne, że człowiek może się wkurzyć.

Każdy może zostać developerem w PLD. w ten sposób będziesz miał
zapewnione bezproblemowe upgrade i nie będziesz się musiał wkurzać.

> Pisząc, że nie ma alternatywy miałem na myśli, ze po pierwsze pmount nie ma
> ani w ac ani w ready ani w test... można sobie zbudować i owszem. Ale co z
> tego jak robię sobie pięknego dnia upgrade i nagle coś co działało już nie
> działa... jest to dla mnie ewidentny błąd. I jeśli dobrze czytałeś ostatnie
> mejle nie jestem jedyną osobą która narzeka ostatnio. Poza tym cóż za
> rozbieżność... jak ktoś napisze, że zainstalował coś z ready czy test to
> zaraz krzyczą, ze ma za swoje bo trzeba było instalować sprawdzone z ac... a
> teraz nagle wielce polecane jest budowanie z cvs'u

nie są mi znane przyczyny dla których ivmana i pmount nie ma ma ftp.
pewnie nikt nie potrzebuje skoro nie ma. a instalacja czy to z ready
czy budowanie z cvs nie jest niczym niezwykłym, bo w ten sposób
dokonuje się rozwój dystrybucji i chwała tym, którzy pomagają w tym.

> A to skutek zainstalowania pmount'a:
   ^^^^^^^
> Błąd: punkt montowania /var/chroot/i686/media/sda1 nie jest poniżej /media/
> Sobie nie potrafi poradzić z simlinkami:/ Poza tym teraz za nic nie mogę
> zamontować poprzez mount /dev/sda1 czy odmontować. Dodatkowo jeszcze przy
> jednym usb disk freezuje mi kde.

pumount służy do odmountowania systemu plików. freezowanie kde wskazuje
na błąd w kde, a nie jak sugerujesz "jest skutkiem zainstalowania
pmount"

> A to co mi podesłałeś? Jakoś podziękuje... nie mam ochoty czytać kolejnej
> dokumentacji po to żeby za tydzień przy kolejnym upgrade dowiedzieć się, że
> znowu coś nie działa. Póki co więc zbudowałem sobie starą wersje hal'a z
> fstab-sync i jestem szczęśliwy.

chciałem zwrócić uwagę, że w jednym z powyższych postów na hal-devel
autor hala pisze o wyrzuceniu fstab-sync z hala oraz o zarzuceniu
funkcjonalności na które w halu miejsca nie ma. Data tego postu to maj
2005, czyli ponad rok temu. Pisze też dlaczego został wyrzucony i jaka
funkcjonalność została dodana, aby umożliwić automounting urządzeń.

z mojej strony eot, nie mam zamiaru pomagać komuś kto co chwila pisze,
że "nie ma ochoty"

--
Fryderyk Dziarmagowski