dosemu + samba

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 24 Cze 2006, 17:21:51 CEST

> hm.. spróbuj jakiegoś "współczesnego". Generalnie to:
No i zainstalowałem - 0.8.1

> - w kwestii usb sporo się ostatnio zmieniło
nie zdążyłem sprawdzić

> - prędkość - przy zastosowaniu kqemu znacząco wzrosła
to prawda, jest znacznie lepiej

> - czcionka - nie można na pełnym ekranie? Zresztą o ile się nie mylę to
>   akurat można jakoś zmienić...
nie zdążyłem sprawdzić

Niestety nadal są problemy z emulacją dos-a:
1. klawisze są "wciskane" podwójnie. Literki rzadko, ale np. strzałki -
notorycznie. Jedno naciśnięcie klawisza, a kursor już dwa pola niżej. Nie
wyobrażam sobie wprowadzenia faktury z takimi problemami :(

2. programy dos-owe zżerają 100% cpu - dosidle nie pomaga. Nie wiem jak to
robi dosemu, ale takiego efektu nie ma...

--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl