dosemu + samba

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 24 Cze 2006, 04:22:30 CEST

> hm.. spróbuj jakiegoś "współczesnego". Generalnie to:
Dosemu ma swoje ograniczenia, ale jak do tej pory spisywał się po prostu
wyśmienicie. Cóż... może rzeczywiście należy zacząć myśleć
o "przeprowadzce"...

> - w kwestii usb sporo się ostatnio zmieniło
Szczerze mówiąc, to będę szukał obejścia problemu przez drukowanie przez
cups-a (jak to robiłem w dosemu-u)...

> - prędkość - przy zastosowaniu kqemu znacząco wzrosła
ostatnio testowałem qemu-0.7.1 - jestem b. ciekaw zmian...

> - czcionka - nie można na pełnym ekranie? Zresztą o ile się nie mylę to
>   akurat można jakoś zmienić...
Pełny ekran raczej odpada - wolałbym, aby pracownicy sklepów widzieli, gdy do
nich ktoś napisze (jabber).

Znasz może sposób na te literki? Dla dosemu zrobiłem sobie czcionkę dopasowaną
do rozdzielczości 1024x768 - gdyby można było ją wykorzystać... (pcf)...

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl