[alsa] Alsa crashuje po ostatnim upgrade

Marcin Król hawk w limanowa.net
Sob, 24 Cze 2006, 22:13:41 CEST

> Jednakże w przypadku xmms'a i kadu praktycznie po paru minutach
> działania wysypują się:( Nikt tak nie ma? Może jakieś rady naprowadzające
> gdzie co sprawdzić? Bo nie mam pomysłu co może być nie tak:(

Uzywalem nowszej alsy kilka dni wczesniej niz ja do pieca poslalem,
uzywam nadal i nie mam takich objawow, a xmms chodzi prawie caly czas
jak siedze przy kompie.

Rady?
a) skonfiguruj alse od zera raz jeszcze, w teorii nic to nie powinno
dac, ale kto tam wie
b) masz pecha i sterownik do twojej karty zostal skopany, mozesz z tym
zyc, nekac autorow alsy lub znalezc innego frajera ktory zgodzi sie to
zdebugowac i poprawic ;)

M.

P.S. Jakby sie znalazl jakis chetny frajer do poprawy snd_ymfpci to
niech da znac ;)