geninitrd & PROBEIDE

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 24 Cze 2006, 22:58:35 CEST

Michał Panasiewicz wrote:

> obawiam sie ze ustawienia w pliku /etc/sysconfig/geninitrd sa olewane
> przez geninitrd, wczesniej juz to miałem z udev=no oraz without=dm-raid
> (czy podobnie jakos), zgłaszałem juz na devel jakies 2 miesiace temu

Coś z tym geninitrd jest nie tak. Dokładnie z ludźmi, którzy się tym
zajmują. Rok temu zaproponowałem zmianę sposobu "składania" macierzy
RAID softwarowych. Poprosili o łatę do testów. Zmarnowałem cały wieczór
żeby to napisać (musiałem nauczyć się awk z tej okazji). Wysłałem łatkę
i jak do tej pory nic. Ani nie dołączyli tego do geninitrd ani nie
napisali, że łata jest do bani. To trochę nie ładnie. Jeśli nie mają
czasu się tym zajmować to po co prosili o łatę!

--