geninitrd & PROBEIDE

Sob, 24 Cze 2006, 23:17:33 CEST

On Saturday 24 June 2006 22:58, Grzegorz Sójka wrote:

> Coś z tym geninitrd jest nie tak. Dokładnie z ludźmi, którzy się tym
> zajmują.
Nie ma takowych. Są ludzie grzebiący w geninitrd jak im się chce lub czegoś
potrzebują. Maintainera brak.

> Rok temu zaproponowałem zmianę sposobu "składania" macierzy
> RAID softwarowych. Poprosili o łatę do testów. Zmarnowałem cały wieczór
> żeby to napisać (musiałem nauczyć się awk z tej okazji). Wysłałem łatkę
> i jak do tej pory nic. Ani nie dołączyli tego do geninitrd ani nie
> napisali, że łata jest do bani. To trochę nie ładnie. Jeśli nie mają
> czasu się tym zajmować to po co prosili o łatę!
Po to by zobaczyć co konkretnie masz na myśli ?

Jak ją masz jeszcze gdzieś ponownie to mailnij na pld-rc-scripts tak by się
zarchiwizowała (póki co jej tam nie widzę
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-rc-scripts/).