gamma ekranu

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 25 Cze 2006, 01:12:09 CEST

Kiedyś miałem bardzo ciemny monitor więc dość często zmuszony byłem zwiększać
jego gammę. Na tyle często że zapewne gdzieś to ustawiłem na stałe. I teraz
nie pamiętam gdzie a chciałbym aby gamma=1.0 a nie 1.5 jak jest teraz. Jak
uruchomię applet dot. ekranu z Centrum sterowania KDE i pobawię sie suwakiem
od gammy to jest ok, ale opuszczenie programu (nieważne czy OK czy Anuluj)
przywraca gammę=1.5. W xorg.conf nawet dodawany jest wpis Gamma   1.00  1.00
1.00 w sekcji Monitor, nie pomaga. Gdzie jeszcze mogłem tą nieszczęsną gammę
ustawić?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny