geninitrd & PROBEIDE

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 26 Cze 2006, 00:45:46 CEST

Dnia 25-06-2006, nie o godzinie 10:03 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):

> To jest jak najbardziej poprawne wyjście - zmienne nic nie robiące ida do
> piachu. Ciekaw jestem czy kiedy kolwiek coś robiły.

> Dziwne bo USE_UDEV=no jest domyślnie. W każdym razie i tak nie wiem co Ci się
> tam źle działo. Zbyt mało konkretny opis :)

domyslnie był dmraid i nie odpalał urzadzenia md1 na którym siedzi LVM2
z rootfs
--with-raidstart --lvmtoolsversion=2 --without-udev --without-dmraid
załatwiło sprawe

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl