geninitrd & PROBEIDE

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 25 Cze 2006, 05:49:25 CEST

Dnia 24-06-2006, sob o godzinie 23:02 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):

> Te zmienne nie wiem po co są w konfigu jako, że geninitrd z nich nie korzysta.
> Poprawione w svnie (tzn wywalone z konfiga).

to raczej nie jest wyjscie
przez to ze nie korzysta z tych zmiennych i ze domyslnie geninitrd
korzysta z udev i dmraid maszynka po restarcie sie mi zdalna nie
podniosła (soft raid1 i na tym LVM z rootfs)
 albo decydujemy sie na automatyczne generowanie initrd po upgradzie
kernela i bedzie mozna ufac temu ze to działa dobrze albo trzeba jasno
powiedziec ze po upgradzie nalezy wygenerowac go recznie wpisujac
wszystkie opcje z palca (co aktualnie jest jedynym pewnym sposobem chyba
na wygenerowanie dobrego initrd) i nie bawic sie w automatyczne
odpalanie geninitrd po upgradzie kernela, aktualna sytuacja jest dosc
niebezpieczna.

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl