geninitrd & PROBEIDE

Nie, 25 Cze 2006, 10:03:50 CEST

On Sunday 25 June 2006 05:49, Michał Panasiewicz wrote:

> to raczej nie jest wyjscie
To jest jak najbardziej poprawne wyjście - zmienne nic nie robiące ida do
piachu. Ciekaw jestem czy kiedy kolwiek coś robiły.

> [...]
> korzysta z udev i dmraid maszynka po restarcie sie mi zdalna nie
> podniosła (soft raid1 i na tym LVM z rootfs)
>  albo decydujemy sie na automatyczne generowanie initrd po upgradzie
> kernela i bedzie mozna ufac temu ze to działa dobrze albo trzeba jasno
> powiedziec ze po upgradzie nalezy wygenerowac go recznie wpisujac
> wszystkie opcje z palca (co aktualnie jest jedynym pewnym sposobem chyba
> na wygenerowanie dobrego initrd) i nie bawic sie w automatyczne
> odpalanie geninitrd po upgradzie kernela, aktualna sytuacja jest dosc

Dziwne bo USE_UDEV=no jest domyślnie. W każdym razie i tak nie wiem co Ci się
tam źle działo. Zbyt mało konkretny opis :)

http://allegro.pl/item112067531_ipaq_hw6515_gsm_gprs_edge_gps_photosmart.html